Sarı

5 yorum:

Adsız dedi ki...

Bloglarinin bu bloguna uzun zamandir girmemisim. Email adresini ariyordum, onun icin bu sayfaya girdim. Cicek resimleri biliyorsun cok hosuma gidiyor buraya yorum birakmali dedim. Oysa cicekli biskuvilerinizi övecektim:) Gercekten cok yenilmaya kiyilmayacak kadar güzel görünüyorlar! Kizlarinla hos zaman gecirmen tabi cabasi!
Sevgiler
dilek 

dilek

Adsız dedi ki...

Teşekkürler Dilek'cim.:) 

aslı altan altundal

Adsız dedi ki...

hocam saolun bana yaptıgınız iyilikten dolayı site dahada güzellesmis basarilarinizin devami dileği ile
3372 9/a/c arik 

süleyman

Adsız dedi ki...

fotoğraflarınız çok mükemmel.sizi tebrik ediyorum.ayrıca sitenizle bu gün tanıştım.portakal ağacı sitesinden.iyiki sizler varsınız.çalışmalarınızda başarılar dilerim. 

kevser demir

Adsız dedi ki...

merhaba,siteniz çok güzel.soyadlarımız aynı, akrabamıyız acaba 

osman altundal