Afganistan Fotoğrafları

Kabil'den Fotoğraflar...Nisan 2006 'da çekilmiştir

Kabil 'de trafik...


Hızlı giden taksiler...

Masum bir çocuk...

Kabil 'de pazar yeri...

Pazar yerinin kalabalığı ...

Kabil pazar yerinde satıcılar...

Para alıp satan bir tüccar...

Afganlı asker , silahlar daima aşagı doğru tutularak taşınıyor...

Şehrin su ihtiyacı tankerlerle sağlanıyor...

Kabil'de günlük yaşam...

Yıkılanlar onarılıyor...

Petrol bidonlarda satılıyor...


Otel girişinde, silahın yasak olduğunu belirten uyarı...

Geleneksel kıyafetler içerisinde çocuklar...


Yol kenarına oturup uzun bir sohbete dalan yaşlılar...

Kabil'in etrafını çepeçevre saran Hindikuş dağları...

Dükkanlar...

Kabil nehrinde yıkanan yünler kurumaya bırakılmış...

22 yorum:

Adsız dedi ki...

Aslı hanım eşinizin sayesin de gitmiş kadar olduk Afganistan'a...
Seyehat etmek , farklı kültürleri tanımak ve bilgi sahibi olmak ne güzel...
Paylaştığınız için teşekkürler!

 

ev perisi

Adsız dedi ki...

ASLI HANIM SEVGİLİM 1,5 AY ÖNCE AFGANİSTANA GİTTİ. NASIL BİR YER OLDUĞUNU ÇOK MEREK EDİYORUM SAYENİZDE GÖRMÜŞ OLTUM. AŞKIMI ÇOK ÖZLEDİM ONU GÖREMESEM DE GİTTİĞİ YERLERİN FOTOĞRAFLARINI GÖRDÜM BİRAZ DA OLSA RAHATLADIM. ÇOOKKKKKKK TEŞEKKÜR EDİYORUM.İSMAİL' İMİ ÇOOOOOOOOOOOOOOOKKKKKKKKKK SEVİYORUM CANIM AŞKIM BENİM :)) 

AŞIIIIIIIIIIIIIIIIIKKKK

Adsız dedi ki...

ASLI HANIM MERHABA...
SEVGİLİM 1,5 AY ÖNCE AFGANİSTAN' A GİTTİ. OLDUĞU YERİ ÇOK MERAK EDİYORDUM.SAYENİZDE FOTOĞRAFLARINI GÖRDÜM. SEVGİLİM LE ÇOK SIK GÖRÜŞEMİYORUZ AMA FOTO. LARINI GÖREREK BİRAZ DA OLSA RAHATLADIM. SİZE ÇOOOOKKKK TEŞEKKÜR EDERİM.CANIM AŞKIM İSMAİL' İM SENİ ÇOOOOOOOK SEVİYORUM ÇOK ÖZLEDİM SENİİİİİİİ...... BİTANEM BENİM TEKRAR TEŞEKKÜR EDERİM ASLI HANIM İYİ GÜNLER.... 

MASUM AŞIK

Adsız dedi ki...

kardeşlerimizin durumunu göstermen güzel olmuş başarılar 

yesil

Adsız dedi ki...

ASLI HANIM TEŞEKKÜR EDERİM GERÇEKTEN BENDE MERAK EDİYORDUM NASIL BİR YER DİYE.HAYATIMDA AŞIK OLDUĞUM TEK ERKEK ŞU AN ORDA... 

tuna nurlu

Adsız dedi ki...

çok teşekkürler çok güzeldi gitmiş kadar olduk
çok ilginç bir yer aynı zamanda birde orda görevdeki arkadaşımız murata selamlar (anti parantez murat mp3 leri unutma) 

mehmet

Adsız dedi ki...

ben afganistanda askerliğini yapmış bir kişiyim
gittigim ve gezdiğim ve askerliğimi yapmış olduğum oraları tekrar sizin sayenizden ğördüğümden çok mutluyum ve tteşekkür ediyorum .... 82=1tertip.... başarılarınızın devamını diliyorum saygılarımla
 

mahmut

Adsız dedi ki...

FARKLI KÜLTÜRLERİ SAYENİZDE GÖRDÜM.NE KADARDA FARKLI NE KADAR YABANCI GELİYOR. BU RESİMLERİ GÖRÜNCE TÜRKİYEMİZİN ÇOK ŞÜKÜR ÇOK DAHA İYİ DURUMDA OLDUĞUNU DÜŞÜNÜYORUM. HAKSIZMIYIM. HALİMİZE ŞÜKRETMEK İÇİN BİNLERXE NEDENDEN BİRİ.YİNEDE ÇOK FARKLI ÇOK GÜZEL RESİMLER.FARKLI KÜLTÜRLERİ RESİNLERDENDE OLSA TANIMAK ÇOK GÜZEL.ELLERİNE SAĞLIK. PAYLAŞIMIN İÇİN TEŞEKKÜRLER. 

PASTALAND

Adsız dedi ki...

soyle bır baktımda resimlere 7 ayimi orada gecırdım ne gunlerdi ama sız guzel olan seyleri cekıp koymusunuz orasida guzel ama benım yasadiklarim ne olacak hele o yolda gıderken afganlı bır aracın patlamasi ve daha nıceleri neyse yinede tsk.. bu arada ben kimmiyim afghanıstanda askerlik yapan biri.. anlamsiz duygulariyla mazide kalmiş bir asker işte.. 

güray kahya

Adsız dedi ki...

Selam, felafel tarifi ararken sitenize düştüm, çok da iyi oldu, Afaganistanda barış gönüllüsü olarak çalışan Danimarkalı bir arkadaşım (mozaik öğrencim) oldu ve beni Kabil'de kadınlara ve çocuklara mozaik dersi vermem için davet ediyor. İşin aslı biraz çekiniyorum, giden ve dönenlerden yorum almak isterim. web sitem; www.mozaikci.com. Birde Kabil'de, Timur zamanından kalma, çini fayans kaplı camii fotoğrafı elinizde var mı ? 

Ayşegül

Adsız dedi ki...

Afganistan da üç ay kaldım bu sokaklarda azmı dolaştık bu yollar bizden sorulur.Teşekkür ederim böyle bir çalışma yaptığınız için 

süleyman 303 kd

Adsız dedi ki...

bende 2005 de tam 8 ayımı orda geçirdim askerdim. çok uluslu tugaydaydım ve gerçekten hem iyi hemde kötü günler oldu ancak siz fotolarda sadece iyileri koymuşsunuz.. orası hiç bir zaman fotolardaki göründüğü gibi değil. bu siteyi ziyaret eden arkadşlar sakın oraya çalışmak için falan gitmeyin. orda para kaazanmak umuduylada gitmeyin. burda simit satın ama güvende olun karnınız doysun yeter. bilmem anlatabildimmi 

barış

levent dedi ki...

altı ay askerlik yaptım gönüllü olarak gittim ve gittiğim güne şükürler olsun birlik beraberlik olmadığında neler olabileceğini kendi gözlerimle gördüm amerikalı askerlere etmediğimi bırakmadım tabi elimden geldiği kadar geberdiklerinde çok mutlu oluyordum doğrusu ve hala her patlamada kaç amerikan köpeği öldü merak edip ekrana bakıyorum ruslardan kalma yüzlerce tank dan oluşan tank mezarlığını gördüm umarım bir gün ingiliz ve amerikan tanklarınıda o mezarda görürüz...

levent dedi ki...

altı ay askerlik yaptım gönüllü olarak gittim ve gittiğim güne şükürler olsun birlik beraberlik olmadığında neler olabileceğini kendi gözlerimle gördüm amerikalı askerlere etmediğimi bırakmadım tabi elimden geldiği kadar geberdiklerinde çok mutlu oluyordum doğrusu ve hala her patlamada kaç amerikan köpeği öldü merak edip ekrana bakıyorum ruslardan kalma yüzlerce tank dan oluşan tank mezarlığını gördüm umarım bir gün ingiliz ve amerikan tanklarınıda o mezarda görürüz...

Adsız dedi ki...

Ben resimlere bakarken farklı şeyler hissettim. Birkere ruhum daraldı. Hiç sevmedim oraları. Keşke Allah onlara da bir Atatürk gönderseymiş dedim. Ve güzel Türkiyemin kıymetini bilelim diyorum. Onlar bize özenir bizimkiler onlara özenilecek nereleri var Allah aşkına gerininde gerisinde kalmış bir ülke.

cyberx dedi ki...

way bee iç unutulurmu afganisatan günleri 8 ay kaldım camp doğanda arada gidiyorduk kabile..ne kum fırtınaları ne soğuklar gördüm ama mamaktan sonra cennet gibi geldi...85/1 kral tertip

cyberx dedi ki...

way bee ne günlerdi 8 ay kaldım camp doğanda hiç unutamam o günleri mamaktan sonra orası cehennem gibi geldi allahtan timdeydimde arada bi dışarı çıkıyorduk ama türkiyem gibisi yok...85/1 kral tertip:))

Adsız dedi ki...

ya ben en az 2 yıl kalmam gerken bi teklifi kabul ettm..nasıl bir yer oldğnu merak ettm..çok fazla hayalim yoktu ama tr den sonra çok tuhaf geldi ..en çokta suyun tankerlerle taşndğı doğrumu gerçekten 24 saat su yokmu yani.. neyse bizler ne kadarda zor olsada RIZAY I İLAHİ İÇİN GİDİYORZ..herşeye rağmen EYWALLAH afganstan dan ne gelrse artık..

murat bozbulut dedi ki...

allah afganistan ınkaderini bize yaşatmasın.BİLİYOR MUYUZ.TAZE TÜRKİYE CUMHURİYETİ AFGANİSTAN IN BAGIMSIZLIĞINI İLK TANIYAN ÜLKEDİR.VE BUNU GAZİ GERCEKLEŞTİRMİŞ,EN ZOR ZAMANLARINDA AFGANİSTAN VE AFGAN HALKININ YANINDA OLMA TALİMATI VERMİŞTİR.
YÜCE TÜRK ORDUSU (MUSTAFA KEMAL İN ORDUSU) OLDUKCA BİZİM GİBİ ÜLKELER İNŞALLAH AFGANİSTAN IN KADERİNİ YAŞAMAZ.

Adsız dedi ki...

afkanıstan da bnm babam calısıyo
cdalıs tıhı yere her allahuın gunu bom ba atıonlar ama babam gerı dıonecek

adjustment dedi ki...

afganistan kabilde askeri hava alanın 9 ay kaldım cok guzel yerdı bazen orda bırlikte oldugum arkadaslarımıda ve oralarıda ğzlüyorum

erhan dedi ki...

bnde 2008 de ordaydm o insanları cok özledim ayrca ftoları görmemize vesile olan kardeşlerme de saygılar başarlarnzın devamını dilerm