İstanbul ve Kar







5 yorum:

Adsız dedi ki...

acaba ingilizce öğretmeniyim derken öğretim görevlisi olabilirmisiniz.bende ingilizce öğretmeniyim.Benim okuduğum üniversitede adı ve soyadı sizinle aynı olan bi hocamız vardı.Sadece bi tesadüf mü acaba? 

gokcen

Adsız dedi ki...

Gökçen ben şu an lisede görev yapmaktayım.İlginç bir tesadüf.:)üniversitede hiç çalışmadım. 

Anonymous

Aslı Altan Altundal dedi ki...

Gökçen ben şu an lisede görev yapmaktayım.İlginç bir tesadüf.:)üniversitede hiç çalışmadım.

Adsız dedi ki...

bu güm kü hürriyet gazetesinde yemeklerle ilgili bir çok site olduğunu öğrendim hepsini gezdim en çok sizin siteniz hoşuma gitti.bende mutfağa çok düşkünüm.ilk yemeklerimi de EKREM MUHİTTİN YEĞEN nin kitaplarından öğrendim.başarılarınızın devamını diliyorum. 

hanife

Adsız dedi ki...

İstanbul ve Kar..İki muhteşem kelime, iki muhteşem güzellik... Ve son resim;karda ayak izleri..Bu resme A.Turan Alkan'ın "Bir resimaltına düşen resimler" adlı yazısını okuduktan sonra tekrar bakın derim...
Elif