Ilgaz Dağları






















Naci Altundal'ın çekimleri...

37 yorum:

Adsız dedi ki...

mrb ben isvicre den sultan. Ben bisey soracaktim. ben seker hastasiyim. ünsulin pompasi hakkinda bilgi edinmek istiyorum. kullanan bi tanidiginiz var mi? ünsilin pompasini ögrenmek istiyorum. eger bilginiz varsa yardimci olursaniz sevinirim. simdiden tesekkurler. sultan 

sultan

Adsız dedi ki...

Sultan maalesef kullanımı hakkında bilgim yok.Yardımcı olamadığım için üzgünüm. Eğer google da yazarsan bir takım bilgiler çıkıyor. İşine yarar mı bilemiyorum. Geçmiş olsun. Sevgilerimle...  

aslı altan altundal

Adsız dedi ki...

Bu güzellikler cok yakınımızda ama gidip görmek nasip olmadi.Kastamonu Tosya da oturuyorum.Ilgaz dağları cok yakınımızda. buralar hep böyle yesillikler içinde tabiat harikasi.sevgiler 

münev

Adsız dedi ki...

Hepsi de harika görüntüler, bizlerle paylaştığınız için teşekkürler. 

tuhfe

Adsız dedi ki...

sayın aslı hanım;sitenize işyerimden hemen hemen her gün giriyorum ve takip etmeye çalışıyorum.5 yıllık evliyim çocuğumuz henüz yok ve çalışan bir bayanım.
merak ettiğim bunca işininizin arasında bu kadar güzel bir siteyi devam ettirebiliyorsunuz hem güzel yerleri gezip bizlere sunuyorsunuz,güzel yemekler yapıyorsunuz çalışıyorsunuz çocuklarınızla ve evinizle ilgilenebiliyorsunuz.sizi tebrik eder bana örnek olduğunuz için teşekkür ederim.Başarılarınızın devamı dileğiyle... 

emine

Adsız dedi ki...

Merhaba Aslí,siten cok guzel olmus ellerine saglik.Ozellikle Ilgaz daglari ve ciceklere bayildim.Oyle cok begendim ki tekrar tekrar baktim o cicekler ve icimden benim ulkem bambaska dedim.Tekrar ellerine ve yuregine saglik 

NURAY

Adsız dedi ki...

oralara gidemedik ama gitmiş kadar olduk yüreğinize selam 

düriye

Adsız dedi ki...

bir ılgazlı olarak burda bu fotoğraflara ye vermenize çok sevindim ılgaz gerçktende çok görülmeye değer bir yer gelirseniz eğer yeşillikler içinde nefis havasıyla harika manzaralara şahit olacağınıza emin olabilirsiniz...sitenizde bu resimlere yer verdiğiniz için çok teşekkür ederim..  

Mehmet

Adsız dedi ki...

bir ılgazlı olarak burda bu fotoğraflara ye vermenize çok sevindim ılgaz gerçktende çok görülmeye değer bir yer gelirseniz eğer yeşillikler içinde nefis havasıyla harika manzaralara şahit olacağınıza emin olabilirsiniz...sitenizde bu resimlere yer verdiğiniz için çok teşekkür ederim..  

Mehmet

Adsız dedi ki...

bir ılgazlı olarak burda bu fotoğraflara ye vermenize çok sevindim ılgaz gerçktende çok görülmeye değer bir yer gelirseniz eğer yeşillikler içinde nefis havasıyla harika manzaralara şahit olacağınıza emin olabilirsiniz...sitenizde bu resimlere yer verdiğiniz için çok teşekkür ederim..

Mehmet

Adsız dedi ki...

slm aslı hanım ben ılgazlı bir gencim.sitenizde ılgaz dağlarına yer verdiğiniz için teşekkür ederim.herkes ılgazı canlı canlı görmeli diyorum.sevgiler
 

mahmut

Adsız dedi ki...

aslı hanım ılgaz hakkında bilgi veren ingilizce bir yazı arıyorum bu konuda bana yardımcı olabilirmisiniz nerde bulabilirim 

ersin güneş

Adsız dedi ki...

Google da "mount Ilgaz diye yazıp bakarsanız birçek adres çıkıyor. Tourism İnformationdan bilgi alabilirsiniz.Bir de şu adrese bakın: Ilgaz  

aslı altan altundal

Adsız dedi ki...

ılgaz... ılgaz... ılgaz
bu kadar diyorum adı gibi güzel, gidilesi, görülesi yer. Bu resimler kadar canlı kıpır kıpır... 

haliç

Adsız dedi ki...

herkese merhaba en üstte bir yazı okudum size yardımcı olacak birinin telefonunu verebilirim 03764161337 Özlem hanımla görüşün insülin hakkında size bilgi verir.Bende www.ilgazlilar.com kurucusuyum bu sitede emegi geçenlere teşekkürler.Bu arada bende eczanede çalışıyorum ama pompa duymadım sultan hanım isviçrede değişik olabilirmi? diye düşündüm bizimde şeker hastalarımız var ama pompayı tam çözemedik ama eczacı hanımla görüşürseniz sevinirim. bize www.ilgazlilar.com dan ulaşabilirsiniz ben başhekim e soruyum birde bakalım o ne diyecek 

Hüdaverdi ATİK

Adsız dedi ki...

herkese merhaba en üstte bir yazı okudum size yardımcı olacak birinin telefonunu verebilirim 03764161337 Özlem hanımla görüşün insülin hakkında size bilgi verir.Bende www.ilgazlilar.com kurucusuyum bu sitede emegi geçenlere teşekkürler.Bu arada bende eczanede çalışıyorum ama pompa duymadım sultan hanım isviçrede değişik olabilirmi? diye düşündüm bizimde şeker hastalarımız var ama pompayı tam çözemedik ama eczacı hanımla görüşürseniz sevinirim. bize www.ilgazlilar.com dan ulaşabilirsiniz ben başhekim e soruyum birde bakalım o ne diyecek 

Hüdaverdi ATİK

Adsız dedi ki...

naber iyilik 

Anonymous

Adsız dedi ki...

ben ılgaza gitmiş bir kadınım ılgaz kadar güzel kokulu güzel manzaralı yer yoktur şahsen ben çok sevdim herkezin oralara gitmesini tercih ederim.giderseniz eyer doğa ile baş başa kalırsınız tavsiye...sevgilerimle 

pınar

Adsız dedi ki...

selamlar Aslı Hanım ve sizin nezdinizde tüm ziyaretçilerinize.
Ilgaz doğumluyum,32 yıldır İstanbul'da yaşıyorum.
Yurdumuzun her yöresi kendine özgü güzellikleri barındırıyor bağrında,ancak Ilgaz'lı olduğumdanmıdır ne bambaşka güzeldir Ilgaz,çekmiş olduğunuz resımler birer numune olabilir elinize ve yüreğinize sağlık.
Henüz gitmemiş,görmemiş arkadaşlara bu numunelerin asıllarını görebilmeleri için davet olsun
yazdıklarım...saygılarımla 

Kadir Çınar

Adsız dedi ki...

TEK KELİME ILE HARIKA... 

nezihi boluk

Adsız dedi ki...

ILGAZLI OLMAK
ILGAZA AİT OLMAK
KANINDA ILGAZIN DERELERİNİN SULARI AKARKEN
GÖZLERİ BULUTLU DORUKLARDA OLMAK
NE GÜZELDİ
VE HER SENE NE GÜZEL... 

murvet

Adsız dedi ki...

ILGAZLI OLMAK
ILGAZA AİT OLMAK
KANINDA ILGAZIN DERELERİNİN SULARI AKARKEN
GÖZLERİ BULUTLU DORUKLARDA OLMAK
NE GÜZELDİ
VE HER SENE NE GÜZEL... 

murvet

Adsız dedi ki...

bir ılgazlı olarak daha ismini duyunca içim bir hoş oluyor. ılgazlı olmaktan gurur ve mutluluk duyuorum. hele birde toprağına taşına ayak basınca, hani derler ya artık ölsemde gam yemem. çok güzel oluyor ama ne yazıkkie bu gurbetlik yokmu , ama olsun biz de böyle sitelerden hasret gideriyoruz. bu siteyi yapana tşk ederim tüm ılgazlılara selamlar saygılara
 

ismail. söylemez

Adsız dedi ki...

Selam
Ilgaz ın tanıtımı için bir web sayfası hazırlıyorum. Bende yeterince resim yok. Özellikle Mülayim Yaylası
Kırkpınar Tv kulesi Hacet le ilgili resim gönderebilirseniz size çok teşekür ederim. 

Celal

Adsız dedi ki...

MEMLEKETİM DİYE DEMİYORUM AMA SİZ DE ÇOK GÜZEL ÖLÜMSÜZLEŞTIRMIŞSINIZ ANILARINIZI 

NESLİHAN KOÇ

Adsız dedi ki...

mrb.ben ist güngörenden dilek bende kastamonuluyum ve her yaz giderim özellikle abana plajı çok güseldir tavsiye ederim. 

dileksezer

Adsız dedi ki...

mrb.ben ist güngörenden dilek bende kastamonuluyum ve her yaz giderim özellikle abana plajı çok güseldir tavsiye ederim. 

dileksezer

Adsız dedi ki...

yazılar çok güzel
 

Anonymous

Adsız dedi ki...

Çok başarılı fotoraflar tebrik ederim.Başkent Üniversitesi egt.enstitüsü  

gülşah savaş

Adsız dedi ki...

selam.. bende arkadaşlarımla geçen mayıs kastamonudaydım. ılgarini mağarasına, ılıca şelalesine, horma kanyonuna, mantar mağarasına hayran kaldık. cuma günü yine 2 günlüğüne ılgaz dağlarına gidiyoruz kısmetse. karadenizin her köşesi çok güzel. herkese tavsiye ederim. sevgiler  

sebahat

Adsız dedi ki...

deneme

Adsız dedi ki...

MERHABA ASLI HANIM ; GERÇEKTEN TÜM KARELER HARİKA İDİ TESADÜFEN GİRMİŞ BULUNDUM... TEŞEKKÜR EDERİM...........ÖZELLİKLE YURDUMUN FOTOĞRAFLARI MMMMMMMMMM.....MİSSS GİBİ ÇİÇEK KOKUSU GELDİ BURNUMA.........SEVDA...

Tarikyl dedi ki...

aslı hanım resimler güzel bende buraları gezip görmek istiyorum hesaplı bir şekilde kalack yer bulabilirmiyim bize bildiginiz pansiyon tlf ları verebilirmisiniz.
tarikyildirim87@hotmail.com

Aslı Altan Altundal dedi ki...

Tarık Bey maalesef pansiyon öneremeyeceğim.Buralarda pansiyonculuk pek gelişmiş değil. ben bilmiyorum. Kastamonu Araç ilçesinde Elit otel var. Burada kalıp günü birlik dağ gezileri yapabilirsiniz. Araç ilçesinden yaylalara çıkıp çadır kurabilirsiniz.

Adsız dedi ki...

ben ömer çok güzel yerler

Adsız dedi ki...

Ilgaz'da yeni kareler için eşsiz bir mevsim.Gülşah SAVAŞ Başkent Üniv. Eğitim Est.

Adsız dedi ki...

mrhba ben asklerlik yaptım ılgazda ve mükemmel biyer herkesin görmesi gereken biyer ılgazda bizi 14 ay misafir ettikleri için güleryüzleri için çarsı esnafına tşkr ederim.sevgilerimle 86/4 tertip kayakçı fikret..