Tabiat Tarihi müzesinde


Dinazorları taklit ederken


Ametistin parlaklığı

Etkileyici

6 yorum:

Adsız dedi ki...

Aslı'cım,kızların çok sevimli.Allah bağışlasın.Ömrümüze ömür katıyorlar dağil mi? Benimkiler de müze gezmeye bayılıyorlar.Oğlumun dikkatini çekti.Tabiat müzesi İstanbul'da mı? Yeri hakkında bilgi verebilir misin? Sevgiler.Meltem A.
Meltem Atan 

Meltem Atan

Adsız dedi ki...

Merhaba Meltemciğim, Tabiat tarihi müzesi Ankara MTA (Maden Tetkik Arama Enstitüsü) da. Yalnız İstanbuldaysanız, oğlunu Türkiye Bilim Merkezi Vakfına götürebilirsin . Şişli de İstanbul Cerrahi Hastanesinin karşısında,( Polat Residence 'in ayağında bildiğim kadarıyla). Çocukları bu tür yerlere mutlaka götürmek lazım.Bizim eğitim sistemimizin eksikliklerinden biri de uygulama. Neyse bu konuları açmıyalım şimdi ... İki öğretmen konuşuruz artık
Sevgilerimle.
aslı altan altundal 

aslı altan altundal

Adsız dedi ki...

cok basarili bir taklit
Tasneem 

Tasneem

Adsız dedi ki...

aslicim merhaba...
kizlar cok sirinmis ben bu fotografi yeni gordum. ne guzel yaslarida yakin.
Allah bagislasin..
bu arada bloggera resim yukleme ile ilgili sorun yasiyorum ve sebebini bulamiyorum. bana yardimci olabilirmisin??
sevgilerimle..
hanife  

hanife

Adsız dedi ki...

HOCAM KIZLARINIZ DINAZORLARDAN KORKMUYORLAR HER HALDE COK CESUR GORUNUYOLAR EVDE HAYVAN BESLIYOMUSUNUZ KIZLARINIZ HAYVANLARI SEVIYO GIBI GORUNUYO SEVGILERLE 3372 SULEYMAN ARIK 9 A C SINIFINDANIM 

SULEYMAN ARIK

Adsız dedi ki...

merhabalar, müze demişken yarın ben de ankaradaki etnografya müzesine gideceğim. ankarada yaşayan arkadaşlar bence mutlaka görün buradaki müzeleri.arkeoloji ile ilgilenen varsa bana yazabilirler.çünkü bir taraftan da Arkeoloji öğrencisiyim her ne kadar çalıştığım için derslere gireömesem de..  

Dila Ahmed