Şeker Prenses


Ayşe...

13 yorum:

Adsız dedi ki...

Pek şeker,Allah bağışlasın... 

aoyd

Adsız dedi ki...

bir koltua 10 karpuz s1d1ran ki_ilere hayran1m. ben de öyle say1l1r1m. hayat daha dolu ve anlaml1 gelmiyor mu sence. siteniz çok güzel. k1zn1z a diyecek yok . 

yildiz leblebicier

Adsız dedi ki...

Teşekkürler Yıldız,
Kesinlikle hayatı dolu dolu yaşamak çok hoşuma gidiyor.Elimde olsa uyku uyumayacağım:). Kazara boş kalırsam şimdi ne yapacaktım deyip iş üretiyorum kendime.Sen neler yapıyorsun? 

aslı altan altundal

Adsız dedi ki...

Siteniz içimi açtı. Kusursuz.
Hele yavrularınız. Şeker mi şeker.

Başarılar

Füsun Özmert 

FÜSUN ÖZMERT

Adsız dedi ki...

Teşekkürler güzel yorumun için Füsun.Sevgiler... 

aslı altan altundal

Adsız dedi ki...

kızınız cok tatlı allah bagıslasın benimde sizin gibi bir kızım olmasını isterim sevgiler 

gececi

Adsız dedi ki...

siteniz süper ve bayıldım bakınca içim aşıldı bu siteyi yapan kişiye sevgilerimi gönderiyorım ve süper bir site 

şeyda demir

Adsız dedi ki...

süper bi site içim açıldı hele o ılgaz fotoları tek kelimeyle SÜPER 

hazal

Adsız dedi ki...

Merhaba bloğunuzu çok beğendim çıkmadan fotoğraflara bakmadan da edemedim. Harikalar o kadar net ve canlılar ki hayran kaldım...

Eğer resimlerdeki kızlarınızsa onlarda çok şeker Allah bağışlasın:) Uzun lafın kısası emeğinize sağlık.

Nelliy

Adsız dedi ki...

Bir çoğuna göre farklı bir site olmuş,ellerinize sağlık,Kızlarınıza sevgiler.

Adsız dedi ki...

seker gercekten seker prenses cok tatli

Adsız dedi ki...

Una Pagina muy bonita,las Fotos son una MARAVILLA, te felicito por este blog tan OK. Saludos, Ramón EA3NU

mi blog de Fotos:

http://fotos-ea3nu.blogspot.com/

şeyda demir dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.